Rahmat Allah

Dalam ebook ini akan dipaparkan apa yang dimaksudkan rahmat Allah berdasarkan al-Quran dan hadis. Apakah amalan yang membolehkan kita sampai kepada rahmat Allah. Apakah halangan-halangannya, serta apakah doa-doa yang boleh diamalkan untuk mendapat rahmat Allah sebagaimana yang dipohon oleh para Nabi. 

Limpahan Rahmat Allah itu terlalu banyak hinggakan kita tidak dapat menyedarinya. Selain makanan yang kita makan, rahmat Allah juga terkandung di dalam pakaian yang kita pakai, rumah kediaman, bulan, matahari dan bintang yang menerangi alam, angin yang menyejukkan, tanam-tanaman yang menghijau dan menjadi makanan yang enak, kenderaan, buah-buahan, udara yang nyaman di pergunungan, deria penglihatan, bau dan rasa, perasaan cinta dan takjub akan keindahan umpamanya, gambira, berkeluarga, keriangan dalam bersahabat, rezeki, kenikmatan bersuami isteri, percintaan dan sebagainya.
Namun begitu... Masih ada orang yang tidak mendapat Rahmat Allah.

Singkap Rahsia Di Sebalik Rahmat Allah Sekarang!

Untuk mengetahui lebih lanjut dan terperinci, dapatkanlah ebook ini. Lebih banyak rahsia tentang Rahmat Allah akan dibongkarkan di dalam ebook ini. Harga ebook ini hanyalah RM27 sahaja.Jom klik banner di bawah :

http://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=5140_42_1_181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.